דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכל על ניתוחים פלסטיים - והפעם: הרמת עפעפיים 

מאת    [ 04/04/2011 ]

מילים במאמר: 499   [ נצפה 2668 פעמים ]

בעשור האחרון, ניתוחים פלסטיים הם יותר ויותר פופולאריים ושכיחים בחברה המערבית. רבים מהאנשים החפצים להיראות צעירים יותר, רעננים יותר ושלמים יותר עם עצמם. לא מעט מחקרים הראו שאכן ניתוחים פלסטיים תורמים להעלאת הביטחון העצמי של המנותח, אך לא בכל המקרים. מסיבה זו, לפני ביצוע של ניתוחים פלסטיים על סוגם, חייב מנתח פלסטי לבדוק אם למטופל אין ציפיות מוגזמות ותקוות שווא מתוצאות הניתוח. ישנם מצבים, בהם אדם מפנטז שלאחר קיום של סדרת ניתוחים פלסטיים, חייו ישתנו להפליא, כל בעיותיו בחייו האישיים יפתרו ועולמו יהפוך משחור לורוד. מנתח פלסטי חייו לזהות סיטואציות כאלה, וראוי שימליץ לאותו אדם לשקול בשנית את קיום הניתוח ואף לבדוק אפשרות של טיפול פסיכולוגי מקדים.

 

הרמת עפעפיים, מבין כל הסוגים של ניתוחים פלסטיים, הוא אחד הניתוחים הנפוצים ביותר. הסיבה לכך, הוא השינוי המשמעותי במראה הפנים שמתחולל לאחר הניתוח. אנשים רבים, עם הזדקנותם (וגם מסיבות גנטיות), מתאפיינים בנפילה ורפיון של העפעפיים, דבר היוצר מראה זקן של עיניים עייפות ומבוגרות. למעשה, בשל כוח הכבידה, הגבות והעפעפיים צונחים מטה וכתוצאה מכך נוצרים קפלים בעור, "שקיות" מסביב לעיניים וריסים נפולים. תופעה זו היא בעיה קוסמטית של מראה, אך היא גם בעיה תפקודית. לעיתים צניחת העפעפיים (עליונים, תחתונים או שניהם יחד) עשויה להשפיע גם על אורח החיים היומיומי. הדבר יכול לגרום לכאבי ראש (כיוון שהשרירים במצח מתאמצים), להפריע לשדה הראייה ובאופן כללי - להשפיע על הנוחות במצבים שונים כגון קריאת ספר. ביכולתו של מנתח פלסטי, באמצעות הרמת עפעפיים, להפחית את העור העודף והשומן ולמתוח את רקמת העור. לאחר הניתוח, מראהו של המטופל יהיה צעיר, יציב ורענן יותר.

 

ניתוח הרמת עפעפיים, כמו גם ניתוחים פלסטיים אחרים, מכיל בתוכו מספר טכניקות: הרמת עפעפיים עליונים, הרמת עפעפיים תחתונים וניתוח משולב – הרמת עפעפיים עליונים ביחד עם הרמת גבות. אופן הניתוח נבחר בהתאם לתכונות הפנים המסוימות של המטופל. בעוד שניתוח הרמת עפעפיים עליונים, אורך במשך כשלושת רבעי השעה ותקופת ההחלמה ממנו היא קצרה יחסית, משך הזמן בו אורך ניתוח הרמת עפעפיים תחתונים, הוא כפול מהקודם וזמן ההחלמה שלו ארוך יותר (בערך שבועיים). הניתוח המשלב בין הרמת עפעפיים עליונים לבין הרמת גבות, אמנם אורך יותר זמן, אך הוא יעיל מאוד, כיוון שחוסך הרדמה והחלמה נוספת. לכן, בטרם ביצוע ניתוחים פלסטיים בכלל והרמת עפעפיים בפרט, מומלץ להיוועץ עם מנתח פלסטי ולבדוק איזה סוג של הליך מתאים ועדיף יותר.

 

ניתוחים פלסטיים אשר מטרתם להביא לפנים צעירות ורעננות יותר, לרוב אינם מוגבלים בגיל מינימאלי. ניתן לבצע ניתוח הרמת עפעפיים בכל עת, במידה והסיבה אכן מוצדקת ויש טעם הגיוני לקיים אותו.  ישנם אף מצבים גנטיים של נפילת העפעפיים והיווצרות עור עודף בסביבות גיל ה-20. מכאן הסיבה מדוע מנתח פלסטי לא ימנע ממטופל לקיים ניתוח שכזה, אך ורק מטעמי גיל.

 

כאשר אנו בוחרים מנתח פלסטי, מומלץ לעשות זאת תוך חשיבה נכבדת וללא פשרה. רצוי לבחור מנתח פלסטי בעל ניסיון עולמי, ידע נרחב בתחום ומיומנות עשירה. כך למשל, במקרים של סיבוכים שלאחר הניתוח, יוכל מנתח פלסטי זה לטפל במנותח על הצד הטוב ביותר. כמו כן, בניתוח הרמת עפעפיים, חשוב לבחור מנתח פלסטי המתמחה ברפואת עיניים ושולט באזור הפנים הספציפי הזה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב